ładowanie...

1. Dlaczego nie umiem trafić na Barkę Warszawską Dzień i Noc? Dlaczego takich samych Barek jest kilka?

Pawilony pływające nad Wisłą są obecnie 3, natomiast każdą z nich zarządza inna firma. Nasza restauracja mieści się na Barce zacumowanej dokładnie między mostem Gdańskim, a Śląsko-dąbrowskim, tuż przy punkcie widokowym na bulwarze Jana Karskiego. Dokładny punkt znajdziesz na naszej mapie na stronie głównej www.barkawarszawska.pl u dołu naszej strony

2. Jakie są Wasze godziny otwarcia?

Poniedziałek: nieczynne
Wtorek: 14:00 – 23:00 lub …
Środa: 14:00 – 23:00 lub …
Czwartek: 14:00 – 23:00 lub …
Piątek: 14:00 – 2:00 lub lub …
Sobota: 12:00 – 2:00 lub lub …
Niedziela: 12:00 – 22:00 lub lub …

Jeśli Goście dopisują, nasze godziny również ulegają wydłużeniu.

3. Czy mogę dokonać rezerwacji stolika i zamówić dania z karty przez telefon,
z wyprzedzeniem?

Jak najbardziej przyjmujemy takie zamówienia od naszych Gości, jednak w ramach dokonanego zamówienia a la carte, prosimy o dokonanie przedpłaty. Wszelkie szczegóły rezerwacji mogą Państwo ustalić poprzez e-mail z naszym
Managerem kontakt@barkawarszawska.pl u dołu naszej strony.

4. Czy mogą Państwo udekorować stolik dla naszej rezerwacji?

Mogą być Państwo pewni, że Państwa stolik będzie się wyróżniał. Każdy stolik w ramach rezerwacji jest odpowiednio nakryty (talerzyki, sztućce) przez naszą obsługę, a na stole znajdą Państwo nasze kwiatki, bądź świece. W przypadku chęci posiadania większej ilości dodatkowych dekoracji kwiatowych, czy też dodatkowych świec lub innych akcesoriów – nic nie stoi na przeszkodzie, by przynieśli je Państwo ze sobą. To często praktykowane u nas rozwiązanie, idealne w przypadku kameralnych imprez urodzinowych, czy też wieczorów panieńskich.

5. Jak mogę zarezerwować swoje przyjęcie na Barce?

Po zapoznaniu się z ofertą eventową dostępną na stronie, prosimy o skierowanie zapytania do naszego Managera kontakt@barkawarszawska.pl z: terminem, ilością Gości, wybranym menu, a także dodatkowymi szczegółami lub pytaniami, a z przyjemnością stworzymy dla Państwa spersonalizowaną ofertę odpowiadającą Państwa preferencjom.

6. Czy na mój event mogę wybrać inne dania lub napoje z Państwa menu?

Oczywiście! Chętnie dostosujemy ofertę eventową do Państwa potrzeb. Mogą Państwo również dokonać zamówienia ilościowego z naszej restauracyjnej karty menu.

7. Czy mogą Państwo zapewnić dodatkowe atrakcje?

Jak najbardziej! W naszej ofercie znajdą Państwo rejsy statkami WERNER oraz LOEWENTIN z 1892 roku, DJ’a, pokazy barmańskie, fotografa oraz wiele innych usług towarzyszących.

8. Czy Barka jest klimatyzowana? Czy posiada toalety? Czy Barkę mogą odwiedzać osoby niepełnosprawne?

Barka Warszawska to klimatyzowana, nowoczesna pływająca restauracja posiadająca 4 toalety, a także windę dla osób niepełnosprawnych.

9. Czy na Barce Warszawskiej można zorganizować konferencje lub szkolenie?

Barka to idealna przestrzeń na tego typu wydarzenia. Dolny pokład Barki wyposażony jest w dwa ekrany LCD, centralne nagłośnienie, mikrofon bezprzewodowy, klimatyzację oraz rolety przeciwsłoneczne. Wszystko dla Państwa potrzeb, bezpłatnie.

10. Czy górny taras Barki Warszawskiej jest zadaszony?

Nasz taras jest wyposażony w markizy przeciwsłoneczne sprawdzające się również w przypadku lekkiego deszczu.

11. Czy Barka Warszawska jest ogrzewana?

Tak. Barka Warszawska to całoroczna przestrzeń eventowa, a w sezonie kwiecień – październik działająca również jako restauracja na wodzie. Imprezy organizujemy przez cały rok.
Odwiedzając Barkę Warszawską i korzystając z naszych usług akceptują Państwo regulamin obiektu pływającego, dostępny tutaj

Regulamin Barki

Polityka Cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Barka Warszawska DZIEŃ i NOC